Hoe gaat de reis verlopen - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu Hoe gaat de reis verlopen - Reisverslag uit Bodegraven, Nederland van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

Hoe gaat de reis verlopen

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

02 Juli 2013 | Nederland, Bodegraven

Als we op weg gaan zal het een lange dag gaan worden, (goed voorslapen is mogelijk een tip). Alle mensen die meegaan moeten vroeg hun bed uit om op tijd op het opstappunt in Bodegraven te zijn. Vandaar vertrekt een bus naar het vliegveld in Brussel. Min 2uur van te voren aanwezig zijn is verplicht. Als alles goed gaat, gaan we on 07.55 uur de lucht in op weg maar Madrid. We hebben voldoende tijd om over te stappen, want we vertrekken weer van Madrid om 12.50 uur. De volgende vlucht zal ons in Lima (hoofdstad van Peru) brengen. waar we 17.45 uur aankomen. 'S avonds vliegen we weer deels terug, naar onze eind bestemming van deze lange dag, La Paz de hoofdstad van Bolivia aankomst 01.22 uur plaatselijke tijd.
We hopen dan Piet en Marijke te ontmoeten en gaan dan met hun naar ons Hotel in La Paz.
Dan snel naar bed want morgen wacht ons nog een lange bus reis naar Caranavi dwars door het Andes gebergte. We gaan van 4500 meter hoog afdalen naar ongeveer 650 meter. Ook daar komen we laat aan ongeveer 02.00 uur. De volgende dag zullen eerst even rondkijken waar we terecht zijn gekomen en dan handen uit de mouwen.

• 03 Juli 2013 - 15:09

Casa De Esperanza 2013 :

test. nog 21 dagen

Tags: De reis

casa de esperanza 2013

We zijn een reis groep van 17 personen uit Nederland en Duitsland die op weg zijn naar Caranavia in Bolivia. Het doel van deze reis is het helpen bij het opknappen van het kinderhuis Casa de Esperranza in Caranavia ongeveer 160km noord oost van de hoofdstad La Paz. Dit huis is 28 jaar geleden opgezet door Piet en Marijke Punt.

Actief sinds 17 Maart 2013
Totaal aantal bezoekers 20390