We zijn aangekomen in Caranavi - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu We zijn aangekomen in Caranavi - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

We zijn aangekomen in Caranavi

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

26 Juli 2013 | Bolivia, Caranavi

Na een lange hobbelige weg en ook nog in het duister zijn we om 00.15 uur (vrijdag) aangekomen in Casa de Esperanza in Caranavi. In het duister de koffers uitgeladen en op pad naar onze kamer. Ongeveer 01.25 lagen we in bed.

Hoe is de totale reis gegaan: We startte met een grote teleurstelling, Marry kon niet mee op de reis , ze is door haar rug gegaan en kan niet meer voor of achter uit. Dit was natuurlijk een geweldige teleurstelling na 2 jaar voorbereiden niet mee te kunnen. Ze is natuurlijk in onze gedachte en ook Aart steunen we, want hij is op aandringen van Marry toch met ons meegegaan.
Marry liefs en sterke van ons en hopen op een spoedig herstel.

De reis zelf is goed gegaan tot La Paz ,tot dat we op het vliegveld ontdekte dat de koffer van Manuela zoek was geraakt. Nu na 3 dagen is hij weer terug gevonden en is op weg naar Caranavi, Manuela kijkt weer blij en wacht op haar koffer.
Vanaf nu zal deze blog verder gemaakt worden door de leden van de groep, ik wens u bij deze veel les plezier.

Vriendelijke groeten Ton Weerheijm

wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
    Ben gisteren bij Marry geweest....ze zorgen allemaal goed voor haar, blijft wel jammer.

• 27 Juli 2013 - 11:57

Willeke:

Lieve mensen,

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen en Manuela, is je koffer al gearriveerd?

Wat jammer, dat Marry nu niet mee kon. Komt dat nu wel goed Aart? (:

Ik wens jullie een fijne tijd.

Willeke

Caranavi

07 Augustus 2013

6 aug Nationale feestdag
casa de esperanza 2013

We zijn een reis groep van 17 personen uit Nederland en Duitsland die op weg zijn naar Caranavia in Bolivia. Het doel van deze reis is het helpen bij het opknappen van het kinderhuis Casa de Esperranza in Caranavia ongeveer 160km noord oost van de hoofdstad La Paz. Dit huis is 28 jaar geleden opgezet door Piet en Marijke Punt.

Actief sinds 17 Maart 2013
Totaal aantal bezoekers 20400