Update - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

Update

Door: Gisela

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

10 Augustus 2013 | Bolivia, Caranavi

Wij hebben de laatste dag erop zitten. Het werk in de 3.de Unit is zo goed als klaar. De Gordijnen hangen,kasten,tafels en bedden staan op de juiste plek . Er is netjes schoon gemaakt. Er zijn schilderijen, in de avonduren geschilderd opgehangen ,alles gereed voor de officiele opening voor zaterdag 11.00.
Jan en ik hebben de laatste wortelkanalbehandeling met succes afgemaakt ,alles gesteriliseerd ,Marivel de materialen overgedragen ,en plan voor de voortzetting van het tandheelkundige werk gegeven.
Hebben nog verbandmateriaal naar het ziekenhuis gebracht,nog een kleine rondleiding gehad en zo is het in pakken geblazen, kleding hierlaten en voor een koude seisoen in Lapaz voorbereiden.Daar sneeuwt
het nu en is er min 5 graden.
Wij hebben nog in de unit avond gegeten met de kinderen.Ze kregen allemaal een kadeautje en erna nog een uur of 2 voetballen .
Manuela heeft haar enkel verzwikkt en wordt nu op de mannenruggen getransprteerd.
Gebedspunten
Een veilige reis
Inward,dat hij hersteld van de longontsteking
Manuela ....
Van ons de hartelijke groeten
Ps
Lea is aan de in burgeringskursus Nederlands bezig

• 10 Augustus 2013 - 17:25

Vader Cor, Janet, Es, Paula, Arina:

Hallo allemaal,
    Fijne Hollandse dag met elkaar.
    KLeed jullie goed voor de koude terugreis.
    MAnuela...we zitten hier zonder jouw gezellige babbel spelletjes te doen...kom snel...maar voor nu heb je het ondanks je verstuikte enkel goed voor elkaar op de ruggen van de mannen...
    DIKKe knuf vanaf de ESMA-V en de Grote Doerak (aan ons plekje op de Maas)
    XXX

• 10 Augustus 2013 - 17:40

Alex En Tinie:

Hoi manuela en medereizigers
    Goed om te horen dat alles zo goed is verlopen en dat julli zoveel hebben kunnen doen. Manuella ik hoop dat je enkel snel weer wat beter word we wensen julli een goede terugreis toe. Groeten alex tinie en kids.

• 10 Augustus 2013 - 18:14

Kees Meijer:

Nederland wacht op jullie.
    KANJERS!
    Trots op jullie wat er allemaal verzet is.
    Goede thuisreis.

• 10 Augustus 2013 - 18:43

Rinekepoot:

Voor Kees
    We wensen jou en het hele gezelschap een veilige terugreis naar Nederland.
    Een hartelijke groet van Bram en Rineke Poot/ Nieuwkoop.

• 11 Augustus 2013 - 02:33

Korsjan:

Fijn dat jullie alles hebben kunnen afronden. Geniet van de laatste paar dagen en een veilige thuisreis!

Verslag uit: Bolivia, Caranavi

Caranavi

07 Augustus 2013

6 aug Nationale feestdag
casa de esperanza 2013

We zijn een reis groep van 17 personen uit Nederland en Duitsland die op weg zijn naar Caranavia in Bolivia. Het doel van deze reis is het helpen bij het opknappen van het kinderhuis Casa de Esperranza in Caranavia ongeveer 160km noord oost van de hoofdstad La Paz. Dit huis is 28 jaar geleden opgezet door Piet en Marijke Punt.

Actief sinds 17 Maart 2013
Totaal aantal bezoekers 20346