6 aug Nationale feestdag - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu 6 aug Nationale feestdag - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

6 aug Nationale feestdag

Door: Ton Weerheijm

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

07 Augustus 2013 | Bolivia, Caranavi

Het is een verlaat bericht want we waren druk aan het feesten op de Nationale feestdag met optochten (het huis nam daar ook aan deel) kosten veel tijd. Een deel van het team is naar de optocht geweest, casa de Esperanza liep in het begin van de optocht gekleed in fel rode shirts en truien iedereen was er bij van de baby;s tot de grote kinderen het waren ongeveer 95 personen.
Een ander deel is boven op de berg doorgegaan met het gebouw er moest nog veel gedaan worden. Om 1200 uur was het team weer compleet en is er extra hard gewerkt om de verloren werk tijd weer in te halen.
Het ziet er naar uit dat we het geplande schema nu gaan halen en kijken uit naar de oplevering van het gebouw. Marijke is al deze dagen zeer druk in de weer geweest om de gordijnen (met leuke bloemen er op) klaar te maken. Het naaien op een Boliviaanse naaimachine was niet altijd een feest en koste dus ook meer tijd dan gewenst.
Elke dag is ze ook druk in de weer met de kinderen die elke dag al weer op haar staan te wachten , met de vraag wat komt er nu weer voor moois uit die koffer.
Om 10.00 uur en om 15.00 uur worden er spelletjes gedaan of er word geknutseld ( Voor hij die dit niet weet Marijke is in NL juf van groep 1/2
zeg maar de oude kleuterschool)
Vandaag ga ik zelf weer proberen iets aan de auto;s te doen, het probleem hierbij zijn de onderdelen daar is moeilijk aan te komen.
Ik wens u alle veel lees plezier en u hoort snel weer iets van ons. Liefs van hier, groetjes Ton Weerheijm

• 07 Augustus 2013 - 22:04

Kees Meijer:

Geweldig dat het er naar uitziet dat jullie het geplande schema gaan halen.
    Dat moet voor jullie een voldaan gevoel geven en voor de mensen daar een prachtig resultaat.
    Het aller beste met de laatste lootjes en sterkte bij het afscheid.
    Een heel goede thuisreis! God bless joy.

Verslag uit: Bolivia, Caranavi

Caranavi

07 Augustus 2013

6 aug Nationale feestdag
casa de esperanza 2013

We zijn een reis groep van 17 personen uit Nederland en Duitsland die op weg zijn naar Caranavia in Bolivia. Het doel van deze reis is het helpen bij het opknappen van het kinderhuis Casa de Esperranza in Caranavia ongeveer 160km noord oost van de hoofdstad La Paz. Dit huis is 28 jaar geleden opgezet door Piet en Marijke Punt.

Actief sinds 17 Maart 2013
Totaal aantal bezoekers 20346