Naar de kerk in 18 de Mayo - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu Naar de kerk in 18 de Mayo - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

Naar de kerk in 18 de Mayo

Door: Kees Punt

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

04 Augustus 2013 | Bolivia, Caranavi

Zondag 4 augustus: Vanmorgen zijn we om kwart voor negen vertrokken naar de kerk van de 18e mei – zo heet die kerk – ongeveer 35 km. van hier. Onderweg hebben we de voorganger van de kerk uit Caranavi, waar het kindertehuis naar toegaat, opgehaald om mee te gaan naar hun dochtergemeente. Piet had de prediking, waarbij hij geregeld onderbrak om in het Nederlands te vertalen, wat hij gezegd had. Marijke was met een paar van ons met de kinderen meegegaan, voor de meisjes waren wat gekleurde armbandjes gemaakt, ze zongen in het … Nederlands ! heel goed: Lees je bijbel , bid elke dag … en drie kinderen hebben hun leven aan de Here Jezus gegeven. Prijs de Heer! Na de dienst kregen we allemaal cola en een broodje met kip en ui. Heel hartelijk!
Daarna in een restaurant in Caranavi een maaltijd gebruikt. Tegelijk was in Caranavi een soort carnaval, alvast ter gelegenheid van de nationale feestdag van 6 augustus. Daardoor was alles afgesloten en konden we pas om half vijf weer hier zijn.
Kees Punt

• 05 Augustus 2013 - 09:23

Carla Punt Adriaanse:

Wat een mooie zondag hebben jullie gehad .Hier in Nieuwkoop was het ook een fijne zondag. Na een bezoek van kinderen en kleinkinderen nog samen met Daniël 30 km gefietst. Nog een aantal dagen prachtig weer voor de boeg. Groetjes voor iedereen. Carla

• 05 Augustus 2013 - 23:11

Marjolein Van Ommen:

Hoi allemaal,

Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal in casa de esparanza meemaken. Ik heb erg veel bewondering voor jullie! Succes met al het werk wat nog gedaan moet worden. Maar vergeet vooral niet te genieten van de prachtige natuur de cultuur en vooral van de lieve kinderen!

Bewonderigswaardig Kees dat je nog een keer de reis aan bent gegaan, succes met de fietsen!

En lekker hard werken murry! :) zet hem op!

Verslag uit: Bolivia, Caranavi

Caranavi

07 Augustus 2013

6 aug Nationale feestdag
casa de esperanza 2013

We zijn een reis groep van 17 personen uit Nederland en Duitsland die op weg zijn naar Caranavia in Bolivia. Het doel van deze reis is het helpen bij het opknappen van het kinderhuis Casa de Esperranza in Caranavia ongeveer 160km noord oost van de hoofdstad La Paz. Dit huis is 28 jaar geleden opgezet door Piet en Marijke Punt.

Actief sinds 17 Maart 2013
Totaal aantal bezoekers 20345