We zitten op schema - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu We zitten op schema - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

We zitten op schema

Door: Ton Weerheijm

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

03 Augustus 2013 | Bolivia, Caranavi

Beste lezers van deze blog.
We zitten op schema en dat geeft een goed gevoel, we zijn weer begonnen met opbouwen, na veel schuur werk en het herstellen van veel defecten aan het gebouw gaan we nu aan de slag om er iets moois van te maken.
Gisteren is er een aanvang gemaakt met het vernissen van alle ramen en het ziet er gelijk weer mooi uit. Van morgen gaan Aart en ik (Ton) een hor te plaatsen, dat zal nog een hele klus zijn om deze strak ik het raam te krijgen. Als we weten hoe dit het beste gaat kunnen we dat uitleggen aan de andere leden van het team zodat het sneller zal gaan.
Er is nog veel te doen, en we hopen natuurlijk niet in tijd nood te komen, we doen ons best zullen we maar zeggen.
Met de auto's gaat het minder goed we wachten al dagen op onderdelen en hopen dat ze maandag aankomen. Het zijn wiel bouten en die zijn natuurlijk erg belangrijk voor de veiligheid van de kinderen.
Met het team gaat het goed de sfeer is nog steeds prima en ook met de gezondheid van ons alle gaat het goed.
We hebben gehoord dat het weer prima is in Holland en hier is het wat koeler, gelukkig maar dan valt het werk hier minder zwaar.
Morgen zal een andere schrijver wel wat meer info naar jullie verzenden.
Groetjes en liefs van hier Ton weerheijm

• 03 Augustus 2013 - 19:40

Rob:

Hoi Ton & Marijke,

Gisteren een sms'je verstuurd, hoop dat jullie die ontvangen hebben.
    Leuk te lezen dat het allemaal goed verloopt want het is toch zeker voor jullie ( van de anderen kan ik dat niet beoordelen) een groot avontuur.
    Het zal toch best wel zwaar zijn te moeten klussen en gordijnen maken, om maar wat te noemen, onder die zo andere klimatologische omstandigheden.
    Ben zeker ook benieuwd naar jullie "beeldmateriaal", al veel foto's gemaakt?
    Vandaag in Nederland aangenamere temperaturen, vanmiddag een lekker een stuk gefietst.
    Groeten van ons, Evert & Rob.

• 03 Augustus 2013 - 20:05

Koos:

Toppie wat jullie allemaal doen wij wensen jullie nog veel succes

Gr. Wil en Koos

• 03 Augustus 2013 - 22:55

Aart Van Der Vlist:

gaaf van jullie te horen. met weemoed, ik had er weer bij willen zijn. geef fidel maar ook pep dikke knuf van me! we bidden voor cde, jullie als groep en voor piet en marijke. Wel beetje bezorgd over voedselsituatie voor de kinderen, hoe is het daarmee? veel zegen, God is goed! Aart

• 04 Augustus 2013 - 08:44

Natasja:

leuk wat van jullie te lezen. ben blij dat jullie het naar je zin hebben en dat allen goed gaat.
    Lisette wil nog steeds lipjes verzamelen. overal waar ze blikjes ziet wil ze het er nog afhalen ;-)
    wij hebben een leuke vakantie gehad. nu nog lekker een weekje thuis.
    geniet nog van de tijd daar!!

dikke knuffel ook van de meissies

• 04 Augustus 2013 - 21:56

Jacqueline:

Mensen wat doen jullie weer fantastisch werk,
    geniet ervan!
    ik denk aan jullie!

• 06 Augustus 2013 - 23:09

Erik:

Leuk om te lezen al die berichten. Succes met de laatste week!