Caranavi - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu Caranavi - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

Door: Manuela

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

02 Augustus 2013 | Bolivia, Caranavi

Hallo,
Vandaag was het weer super, eerst gezellig met elkaar ontbeten en daarna weer lekker gewerkt met elkaar. Marijke W en ik hebben vanochtend met de kinderen tekeningen gemaakt, Kees en Bart zijn bezig geweest met de fietsen en de rest is weer verder gegaan in de unit. Voor het middageten zijn we in twee groepen gedeeld en is er 1 groep naar het jongenshuis en 1 groep in het meisjeshuis geweest, beneden in het dorp om daar te kijken en mee te eten was heel leuk om dat ook een keer te zien. Rond half twee weer naar boven gegaan en zijn Kees en Bart weer verder gegaan met de fietsen. Lea en ik hadden vanmiddag gewisseld zij is met Marijke W verder gegaan met de gordijnen en ik ben in de unit aan de slag gegaan met verven. Vanavond met elkaar weer lekker gegeten en nu vanavond iets doen wat je zelf wil. Ik heb zin in de dagen die nog komen het is geweldig om al die kinderen hier te zien en met ze te spelen enz.

Groetjes uit Bolivia
Manuela Vlot

• 02 Augustus 2013 - 09:38

Alex,tinie En Kids Van Der Sloot:

Hoi manuela
    Goed om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt geniet ervan dat doen wij hier ook als we julli reisverslagen lezen groetjes voor jou en de rest van je team. Alex tinie en kids

• 02 Augustus 2013 - 10:20

Esmeralda En Pa En Ma:

Hey Manu
    leuk weer eens wat van je te horen :)
    fijn dat je zo veel voor de kinderen kan doen.
    En geniet van de dagen die nog komen
    LY xx Essy en pa en ma

• 02 Augustus 2013 - 11:15

Henk :

he manuela en de rest van de groep

wat goed dat jullie zo druk bezig zijn met klussen enzo

maar het fijnste vind ik om te lezen dat jullie veelvuldig aan het spelen zijn met de kinderen want ik denk dat dat het belangrijkste is . liefde een aandacht kan een kind/volwassene niet genoeg krijgen.
    geniet van het spel en van de lach en de traan.
    wat deed Jezus ook al weer onder de boom met de kinderen??? wees als Hem en je zou zien wat er gebeurt

groet en zegen Henk

• 02 Augustus 2013 - 11:17

Bram En Rineke Poot:

Leuk om de verslagen van de reis te lezen; zo blijven we op de hoogte van de aktiviteiten bij jou.Volgens mij ben je een van de beste fietsenmakers van Nederland samen met Bart!
    Veel succes met alle werkzaamheden en een tropische groet uit een tropisch Nieuwkoop!
    Nog een fijne tijd!
    Bram en Rineke Poot.

• 02 Augustus 2013 - 15:57

Carla Punt Adriaanse:

Hallo allemaal,
    Fijn te lezen dat het zo goed gaat met de groep, de kinderen en leuk ook om te lezen dat jullie ook het jongenshuis en het meisjeshuis bezocht hebben. M + A zitten nu in Rockanje vakantie te houden. Ik blijf nu maar even binnen, want buiten is het 34 graden. Voor iedereen de hartelijke groeten en werk ze met elkaar. Sterkte Carla Punt
    Marrie ook veel sterkte om thuis weer op te knappen. Wij weten hoe alles eruit ziet in Caranavi. Weet je nog dat je met je koffiekar iedere dag naar boven ging?

• 02 Augustus 2013 - 21:44

Erwin, Tamara En Joey:

Hallo!
    Leuk om elke keer wat te lezen. Volgens mij hebben jullie al aardig wat gedaan, als ik zo al die berichten lees. Succes allemaal en veel plezier!
    Dikke kus voor opa en oma van Joey!
    Groetjes Erwin, Tamara en Joey

• 03 Augustus 2013 - 11:24

Fam Van Der Vlist:

Lieve allemaal,
    Fijn om te horen dat het werk voorspoedig gaat en jullie lekker genieten en voetballen met de kinderen. We missen het allemaal wel als we jullie verslag zo lezen! Knuffel ze nog maar een keer flink van ons en vergeet de klapspelletjes niet! We blijven voor jullie bidden.
    Liefs Aart, Wilma, Merel, Rik, Sanne en Ilse van der Vlist

• 07 Augustus 2013 - 12:15

Miny Hofland:

Hallo Marijke en Ton,
    Wat fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. En dat jullie leuk met de kinderen omgaan, dat is
    jullie wel toevertrouwd.
    Verder nog werkzame dagen toegewenst!
    Groetjes Miny Hofland hier alles goed.

• 08 Augustus 2013 - 21:41

Fam De Jong:

Hoi Manuela, Aart,

Wat mooi en leuk om de verslagen te lezen van jullie. Dat het ook goed gaat met jullie is fijn.
    Wat een geweldig werk verzetten jullie daar zeg. Dat jullie er zo van genieten en vooral ook zoveel liefde en aandacht voor de kinderen wat ze denk ik ook hard nodig hebben.
    Veel succes nog voor de laatste loodjes zo met zijn allen,

Een hartelijke groet vanuit Hardinxveld en Gods zegen,

Martin en Teuna , Lisanne ,Juriën.