Caranavi - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu Caranavi - Reisverslag uit Caranavi, Bolivia van casa de esperanza 2013 - WaarBenJij.nu

Door: Ingward

Blijf op de hoogte en volg casa de esperanza 2013

30 Juli 2013 | Bolivia, Caranavi

Caranavi
Vandaag, maandag, was de eerste officiële werkdag. Nadat we in het weekend enig voorbereidend werk hebben gedaan, konden we vandaag meteen aan de slag. Jan en Gisela hebben de plaatselijke tandartspraktijk overgenomen om daar de kinderen van het tehuis te behandelen. Verder hebben Manuela en Marijke de hele dag gordijnen gemaakt. De rest van de groep heeft een begin gemaakt aan de (grote) renovatie van de 3e unit. Tot nu toe gaat het werk erg snel, naast veel sloopwerk zijn er ook al enkele herstel werkzaamheden aan het sanitair en de afwatering van de unit uitgevoerd. Ook het gordijnen maken schiet al aardig op. De eerste werkdag is was dus vol van enthousiasme en eensgezindheid. Dat neemt niet weg dat er nog veel werk voor de boeg ligt en het dus nog wel zware weken zullen worden.
Daarbij zijn de kinderen erg enthousiast en gaan we ’s avonds vaak voetballen en spelen met de kinderen. Naast het harde werken is het gelukkig ook erg gezellig hier. We denken hier aan Marry en de moeder van Bart en hopen dat het de rest van het thuisfront goed gaat.

• 30 Juli 2013 - 13:42

Korsjan:

Succes de komnde tijd en Gods zegen!

• 30 Juli 2013 - 13:49

Cor Janet En Esmeralda:

Wat fijn om te horen dat alles daar goed gaat. Goede tijd met elkaar... En wat leuk om steeds wat van jullie te horen / lezen op deze manier . Grtjs van ons

• 30 Juli 2013 - 17:27

Ptere Meerman:

Goed om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn.

Maak er een leuke tijd van.

groetje Peter Meerman

• 30 Juli 2013 - 19:28

Alex En Tinie:

Fijn dat alles goed gaat ,we lezen iedere keer julli verslag en dat is erg leuk gr alex tinie en kids.

• 30 Juli 2013 - 22:22

Arina En Paula:

Manuuuuuuuuuuu, wat een stoere meid ben je toch. Top dat je koffer weer gevonden is. Zonder koffer zit je zo om het hand. Ik moet iets opbiechten...kreeg steeds mail van casadeesperanza en dacht dat het spam was...hoe stom kan je zijn ;-) ging ik je toch deleten en afmelden. Maar toen hoorde ik van Es dat het van jou afkomstig was...en dat is natuurlijk geen spam!
    Ik heb me weer keurig aangemeld hoor. Wil natuurlijk wel je berichten volgen.
    Nou, zet hem op daar...jullie verrichten goed werk.
    Dikke kussen van ons! We gaan je missen aan de Maas! X

• 31 Juli 2013 - 15:02

Wieneke En Marjolein:

Heel veel werkplezier gewenst. Wij weten hoe zwaar het kan zijn,en toch vinden wij het jammer dat wij er niet bij zijn. Geef alle kinderen een dikke knuffel van "de dokter". En speciaal de groeten voor Kees:doe rustig aan!

• 01 Augustus 2013 - 15:59

Carla Punt Adriaanse:

Fijn te lezen dat alles goed gaat. Mail van Kees ontvangen. Nu weer even in Nieuwkoop. Het is stil thuiskomen dit keer. Prachtig weer is het hier en de komende dagen ook. Kijk uit naar het volgende bericht.Denk veel aan jullie. Veel sterkte met het vele werk en een kus natuurlijk voor Kees. Carla.